Cadillac CTS-V Forum banner

Opisy krzywek GP Tuning LSA

98K views 81 replies 33 participants last post by  Lt1z  
#1 · (Edited)
Ponieważ często odpowiadam na te pytania, pomyślałem, że zamieszczę to jako rodzaj FAQ dla naszych najpopularniejszych wałków rozrządu.

Etap 1: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce więcej mocy niż zapewni LS9, ale nie chce nierównej pracy na biegu jałowym i chce zachować fabryczny charakter na biegu jałowym. Klienci uzyskali do 730 KM na kołach z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6500 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.

Etap 2: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce zrobić krok naprzód w stosunku do Etapu 1 zarówno pod względem mocy, jak i dźwięku. Ma on łagodne falowanie na biegu jałowym, które daje znać, że wałek rozrządu nie jest standardowy, ale nie trzęsie samochodem ani nie ma nadmiernego zachodzenia na siebie. Klienci przejechali 1/4 mili w 10,1x ET z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6600 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.

Etap 2.5: To nasz najpopularniejszy szlif dla LSA. Jest dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce agresywnie brzmiącego biegu jałowego i zwiększonej mocy, a jednocześnie ma zakres prędkości obrotowej biegu jałowego, który może być używany ze standardowym konwerterem A6 lub M6. Zakres od biegu jałowego do 6800 obr./min. Ten wałek rozrządu wygenerował znacznie ponad 800 KM na kołach w LSA i ponad 800 KM na kołach w ZR1.

Etap 3: Zaczyna się robić nierówno. Jest to szlif przeznaczony dla tych właścicieli LSA lub ZR1, którzy chcą agresywnego biegu jałowego i rozszerzonego zakresu mocy. Ten wałek rozrządu będzie mocno ciągnął do 7000 obr./min, ale wymaga prędkości obrotowej biegu jałowego powyżej 800 obr./min, co nie jest sugerowane dla standardowego konwertera A6. Ten wałek rozrządu wyprodukował ponad 900 KM na kołach w standardowym dolnym końcu ZR1.

Oczywiście oferujemy również w pełni niestandardowe wałki rozrządu dla tych z Was, którzy mają specjalne konstrukcje z użyciem głowic aftermarketowych, różnych kombinacji otworów i skoku, a także ze specjalnymi potrzebami, których standardowe szlify nie obejmują. Wszystkie powyższe szlify ewoluowały przez lata, wykorzystując najnowszą technologię krzywek dla wysokiej stabilności obrotów i mniejszego zużycia układu zaworów.

Należy pamiętać, że powyższe klipy wideo służą jedynie do ogólnego zobrazowania dźwięku biegu jałowego różnych szlifów w CTSV. Różne konfiguracje wydechowe będą miały duży wpływ na ogólny dźwięk. (tj. tłumiki Borla lub Magnaflow, katalizatory vs. bez katalizatorów, kolektory vs. kolektory itp.) a także strojenie.

Koszt podstawowego zestawu CTSV, w tym (wałek rozrządu, podwójne sprężyny Ti, popychacze, koło wałka rozrządu, amortyzator łańcucha, śruby wałka rozrządu, śruba wału korbowego (jeśli potrzebna), uszczelki pompy wody, uszczelka pokrywy rozrządu) wynosi 1000 $ wysyłka.

Zestaw deluxe dodaje do zestawu podstawowego następujące elementy. (Zestaw Trunion, łańcuch rozrządu Katech C5R) Koszt to 1440 $ wysyłka.

Oferujemy również pompy oleju, części obrotowe, głowice cylindrów, elementy mocujące, uszczelki itp...

Edycja: Opisy te dotyczą tylko konstrukcji wałków rozrządu sprzedawanych przez GP Tuning, a nie innych wałków rozrządu dostarczanych przez innych dostawców. Wszystkie wałki rozrządu LSA są szlifowane zgodnie z naszymi specyfikacjami przez Cam Motion.

Prosimy kierować wszystkie zapytania na adres gpxtuning@gmail.com
 
#2 ·
KOCHAM mój etap 2.5
 
  • Like
Reactions: MYV
#8 ·
Jak wypada żywotność układu zaworowego w porównaniu z poszczególnymi etapami, w przypadku samochodu jeżdżącego głównie po drogach?
Tylko etap 3,5 jest nieco bardziej agresywny i żaden z nich nie jest tak agresywny pod względem zużycia jak niektóre inne wałki rozrządu na rynku. Nie wierzę w używanie krzywek bardziej agresywnych niż te w samochodach ulicznych. Spodziewaj się wymiany sprężyn co 25-30 tysięcy mil.
 
#9 · (Edited)
Ile mocy można zyskać, przechodząc z 2,5 na 3 w pełnej zabudowie z seryjnymi kostkami?
 
#11 ·
Okej, zastanawiałem się, czy powinienem iść z większym wałkiem rozrządu. Ale myślę, że 2.5 będzie w porządku, gdy budowa się zakończy. Mam nadzieję na 770-800whp, jeśli bogowie będą ze mną. To powinno pomóc mi osiągnąć mój cel 140+ trap
 
  • Like
Reactions: MYV
#14 ·
Oh ok,I was wondering If I should go with a bigger cam. Ale myślę, że 2.5 sprawdzi się dobrze, gdy budowa zostanie zakończona. Mam nadzieję na 770-800whp, jeśli bogowie będą ze mną. To powinno pomóc mi osiągnąć mój cel 140+ trap
Tak, zachowałbym 2.5. Wcześniej osiągnął ponad 800.
 
#15 ·
Moja lista zakupów świątecznych staje się coraz droższa. Ten miesiąc musi się skończyć.
 
  • Like
Reactions: RookWV
#16 ·
Świetne info, dzięki! Naprawdę potrzebowałem przewodnika po wałkach rozrządu do dmuchaw.
 
#23 ·
Świetne info, dzięki! Naprawdę potrzebowałem przewodnika po wałkach rozrządu do dmuchaw.
Daj mi znać, jeśli mogę Ci pomóc w ramach pakietu. Oferuję również niestandardowe ustawienia, jeśli jeden z etapów nie pasuje do Twoich potrzeb, a także wałki rozrządu N/A, Nitrous, Turbo i dmuchawy odśrodkowej.
 
#19 ·
Matt, nie będę jeszcze używał kolektorów, więc ile myślisz, że zyskam z 2.5 tylko z górnym 2.38?

Wysłane z mojego Nexus 6P za pomocą Tapatalk
Nie wiem na pewno, ponieważ generalnie nie używam tego wałka rozrządu bez kolektorów. Nie stroiłem go z kolektorami. Używam zarówno etapu 1, jak i etapu 2 dla klientów, którzy chcą zachować kolektory.
 
#24 ·
Co więc poleciłbyś do seryjnego dołu, pełnego zestawu śrubowego, portowanych głowic, agresywnego zestawu kół pasowych, konstrukcji e85 z dużą możliwością N20 w przyszłości?
 
#30 ·
Co więc poleciłbyś dla standardowego dołu, pełnego bolt-on, portowanych głowic, agresywnego zestawu kół pasowych, konstrukcji e85 z dużą możliwością N20 w przyszłości?
2.5 otrzyma wezwanie dla tego zestawu ze standardowym konwerterem A6. Wałek rozrządu 2.5 uwielbia podtlenek azotu. Mam klienta ZR1 z 1100whp z tym wałkiem rozrządu i natryskiem.
 
#25 ·
Świetny post, dzięki za wszystkie informacje.
Uwielbiam ten 2.5. Nie mogę się doczekać, aż skończy się moja gwarancja, żebym mógł porządnie popracować nad samochodem. Do tego czasu to tylko praca u podstaw.
Matt, czy Ty lub Twój warsztat możecie wykonać instalację i tuning, prawda?
 
#26 ·
Świetny post, dzięki za wszystkie informacje.
Jestem zakochany w tym 2.5. Nie mogę się doczekać, aż skończy się moja gwarancja, żebym mógł zrobić coś porządnego z samochodem. Do tego czasu to tylko praca u podstaw.
Matt, czy Ty lub Twój warsztat możecie wykonać instalację i strojenie, prawda?
Oczywiście. Mogę sprzedać Ci części, zainstalować je i wystroić samochód.
 
#27 ·
Świetny post Matt, skontaktuję się z tobą w ciągu najbliższych kilku miesięcy, aby zrobić kilka modyfikacji, o których rozmawialiśmy
 
#35 ·
Właśnie zamówiłem swój zestaw deluxe 2.5 od Matta. Nie mógłbym być bardziej zadowolony z jego obsługi, odpowiada na wszystkie moje głupie pytania i powiedział mi wszystko, co musiałem wiedzieć! Nie mogę się doczekać, aż wszystko zamontuję i on to zestroi!
Zrobił to samo dla mnie, świetna obsługa klienta. Uwielbiam mój wałek rozrządu Lt1z 2.5 :)
 
#36 ·
Matt robi wszystko i jeszcze więcej w dziale obsługi klienta.

Minie kilka miesięcy, zanim mój 2.5 zostanie zamontowany, ale on nieustannie odpowiada na wszelkie pytania dotyczące planowanego zestawu.

Do tej pory mam wałek rozrządu, pompę oleju, popychacze, dźwignie zaworowe, elementy rozrządu i klasy oleju, wszystko dzięki jego radom. Niektóre nawet o dość dziwnych porach.

A+ i jeszcze więcej.
 
  • Like
Reactions: MYV
#41 ·
Matt,

Brzmi to tak, jakbym chciał dostać 2.5. A oto moje pytania.... Jak najlepiej byłoby to wykorzystać? Z kolektorami czy bez? Z portowanymi głowicami LSA czy bez?

Wygląda na to, że kolektory dadzą mi tylko kilka dodatkowych koni, ale co z lekko obrobionymi głowicami? Oczywiście wiem, że głowice pomogą, ale ile (w przybliżeniu)? I nigdy nie dotknę wydechu, więc nie będę o to pytał.
 
  • Like
Reactions: MYV
#43 ·
Matt,

Wygląda na to, że chciałbym dostać 2.5. Oto moje pytania.... Jak najlepiej byłoby to wykorzystać? Z kolektorami czy bez? Z portowanymi głowicami LSA czy bez?

Wygląda na to, że kolektory dadzą mi tylko kilka dodatkowych koni mechanicznych, ale co z lekko obrobionymi głowicami? Oczywiście wiem, że głowice pomogą, ale ile (w przybliżeniu)? I nigdy nie dotknę wydechu, więc nie będę o to pytał.

Dzięki i przepraszam za ogromne pytanie.
Polecam kolektory z wałkiem rozrządu 2.5. Głowice nie są wymagane, ale zawsze pomogą uzyskać większą moc w całym zakresie obrotów.

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz kolektorów, polecam etap 1 lub etap 2.
 
#42 ·
Sommer86
Zastanawiałem się nad tym samym. Teraz muszę czekać do dzisiaj, żeby usłyszeć odpowiedź (shit: ~)

Dorastałem w Magnolia Park w latach pięćdziesiątych/sześćdziesiątych. 926 Pass ave. Co za wspaniałe miejsce do dorastania. Żadnych gangów, żadnych narkotyków, żadnych graffiti. Fajne samochody, Bobs Big Boy, Griffith Park, cruising po Hollywood Blvd i jazda konna w Pickwick Stables, wyścigi uliczne: ~)
Czy kiedykolwiek spotkałeś Tommy'ego Ivo? Myślę, że on wciąż tam mieszka. Był kolegą z klasy i przyjacielem mojego brata, Burroughs High. Ukończył w 1956 roku.
Powinienem był zapytać, czy wiesz, kim jest Tommy Ivo? Jestem pewien, że jest kilku starszych facetów, którzy wiedzą.

Leki przeciwbólowe zaczęły działać. Zamknę teraz.
 
#45 ·
Dostałem dziś mój zestaw delux 2.0 cam z popychaczami Johnson, wkrótce trafi do samochodu, jestem podekscytowany, żeby go zamontować i wrócić na drogę.

Nie zdecydowałem się na 2.5 na zalecenie Matta, nie planuję kolektorów, więc będzie to z fabrycznymi kolektorami przez Corsę z usunięciem głównych katów.
Myślę, że wiosną będziesz znowu w ruchu! Gratulacje
 
  • Like
Reactions: t.j.t
#46 · (Edited)
Co poleciłbyś dla 10:1 434 z portowanymi głowicami TFS, popychaczami Johnson, wahaczami YT, standardowym konwerterem i wszystkimi normalnymi modyfikacjami wspierającymi?
 
#49 ·
Dzięki za post, będę szukał kamery po moim ślubie pod koniec przyszłego miesiąca, to wyjaśniło mi różnice.
 
  • Like
Reactions: Lt1z