Ponieważ często odpowiadam na te pytania, pomyślałem, że zamieszczę to jako rodzaj FAQ dla naszych najpopularniejszych wałków rozrządu.
Etap 1: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce więcej mocy niż zapewni LS9, ale nie chce nierównej pracy na biegu jałowym i chce zachować fabryczny charakter na biegu jałowym. Klienci uzyskali do 730 KM na kołach z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6500 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.
Etap 2: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce zrobić krok naprzód w stosunku do Etapu 1 zarówno pod względem mocy, jak i dźwięku. Ma on łagodne falowanie na biegu jałowym, które daje znać, że wałek rozrządu nie jest standardowy, ale nie trzęsie samochodem ani nie ma nadmiernego zachodzenia na siebie. Klienci przejechali 1/4 mili w 10,1x ET z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6600 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.
Etap 2.5: To nasz najpopularniejszy szlif dla LSA. Jest dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce agresywnie brzmiącego biegu jałowego i zwiększonej mocy, a jednocześnie ma zakres prędkości obrotowej biegu jałowego, który może być używany ze standardowym konwerterem A6 lub M6. Zakres od biegu jałowego do 6800 obr./min. Ten wałek rozrządu wygenerował znacznie ponad 800 KM na kołach w LSA i ponad 800 KM na kołach w ZR1.
Etap 3: Zaczyna się robić nierówno. Jest to szlif przeznaczony dla tych właścicieli LSA lub ZR1, którzy chcą agresywnego biegu jałowego i rozszerzonego zakresu mocy. Ten wałek rozrządu będzie mocno ciągnął do 7000 obr./min, ale wymaga prędkości obrotowej biegu jałowego powyżej 800 obr./min, co nie jest sugerowane dla standardowego konwertera A6. Ten wałek rozrządu wyprodukował ponad 900 KM na kołach w standardowym dolnym końcu ZR1.
Oczywiście oferujemy również w pełni niestandardowe wałki rozrządu dla tych z Was, którzy mają specjalne konstrukcje z użyciem głowic aftermarketowych, różnych kombinacji otworów i skoku, a także ze specjalnymi potrzebami, których standardowe szlify nie obejmują. Wszystkie powyższe szlify ewoluowały przez lata, wykorzystując najnowszą technologię krzywek dla wysokiej stabilności obrotów i mniejszego zużycia układu zaworów.
Należy pamiętać, że powyższe klipy wideo służą jedynie do ogólnego zobrazowania dźwięku biegu jałowego różnych szlifów w CTSV. Różne konfiguracje wydechowe będą miały duży wpływ na ogólny dźwięk. (tj. tłumiki Borla lub Magnaflow, katalizatory vs. bez katalizatorów, kolektory vs. kolektory itp.) a także strojenie.
Koszt podstawowego zestawu CTSV, w tym (wałek rozrządu, podwójne sprężyny Ti, popychacze, koło wałka rozrządu, amortyzator łańcucha, śruby wałka rozrządu, śruba wału korbowego (jeśli potrzebna), uszczelki pompy wody, uszczelka pokrywy rozrządu) wynosi 1000 $ wysyłka.
Zestaw deluxe dodaje do zestawu podstawowego następujące elementy. (Zestaw Trunion, łańcuch rozrządu Katech C5R) Koszt to 1440 $ wysyłka.
Oferujemy również pompy oleju, części obrotowe, głowice cylindrów, elementy mocujące, uszczelki itp...
Edycja: Opisy te dotyczą tylko konstrukcji wałków rozrządu sprzedawanych przez GP Tuning, a nie innych wałków rozrządu dostarczanych przez innych dostawców. Wszystkie wałki rozrządu LSA są szlifowane zgodnie z naszymi specyfikacjami przez Cam Motion.
Prosimy kierować wszystkie zapytania na adres gpxtuning@gmail.com
Etap 1: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce więcej mocy niż zapewni LS9, ale nie chce nierównej pracy na biegu jałowym i chce zachować fabryczny charakter na biegu jałowym. Klienci uzyskali do 730 KM na kołach z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6500 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.
Etap 2: Jest to wałek rozrządu dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce zrobić krok naprzód w stosunku do Etapu 1 zarówno pod względem mocy, jak i dźwięku. Ma on łagodne falowanie na biegu jałowym, które daje znać, że wałek rozrządu nie jest standardowy, ale nie trzęsie samochodem ani nie ma nadmiernego zachodzenia na siebie. Klienci przejechali 1/4 mili w 10,1x ET z tym wałkiem rozrządu i dodatkowymi modyfikacjami. Zakres od biegu jałowego do 6600 obr./min, dobrze współpracuje ze standardowym konwerterem A6 lub M6.
Etap 2.5: To nasz najpopularniejszy szlif dla LSA. Jest dla właściciela CTSV lub ZL1, który chce agresywnie brzmiącego biegu jałowego i zwiększonej mocy, a jednocześnie ma zakres prędkości obrotowej biegu jałowego, który może być używany ze standardowym konwerterem A6 lub M6. Zakres od biegu jałowego do 6800 obr./min. Ten wałek rozrządu wygenerował znacznie ponad 800 KM na kołach w LSA i ponad 800 KM na kołach w ZR1.
Etap 3: Zaczyna się robić nierówno. Jest to szlif przeznaczony dla tych właścicieli LSA lub ZR1, którzy chcą agresywnego biegu jałowego i rozszerzonego zakresu mocy. Ten wałek rozrządu będzie mocno ciągnął do 7000 obr./min, ale wymaga prędkości obrotowej biegu jałowego powyżej 800 obr./min, co nie jest sugerowane dla standardowego konwertera A6. Ten wałek rozrządu wyprodukował ponad 900 KM na kołach w standardowym dolnym końcu ZR1.
Oczywiście oferujemy również w pełni niestandardowe wałki rozrządu dla tych z Was, którzy mają specjalne konstrukcje z użyciem głowic aftermarketowych, różnych kombinacji otworów i skoku, a także ze specjalnymi potrzebami, których standardowe szlify nie obejmują. Wszystkie powyższe szlify ewoluowały przez lata, wykorzystując najnowszą technologię krzywek dla wysokiej stabilności obrotów i mniejszego zużycia układu zaworów.
Należy pamiętać, że powyższe klipy wideo służą jedynie do ogólnego zobrazowania dźwięku biegu jałowego różnych szlifów w CTSV. Różne konfiguracje wydechowe będą miały duży wpływ na ogólny dźwięk. (tj. tłumiki Borla lub Magnaflow, katalizatory vs. bez katalizatorów, kolektory vs. kolektory itp.) a także strojenie.
Koszt podstawowego zestawu CTSV, w tym (wałek rozrządu, podwójne sprężyny Ti, popychacze, koło wałka rozrządu, amortyzator łańcucha, śruby wałka rozrządu, śruba wału korbowego (jeśli potrzebna), uszczelki pompy wody, uszczelka pokrywy rozrządu) wynosi 1000 $ wysyłka.
Zestaw deluxe dodaje do zestawu podstawowego następujące elementy. (Zestaw Trunion, łańcuch rozrządu Katech C5R) Koszt to 1440 $ wysyłka.
Oferujemy również pompy oleju, części obrotowe, głowice cylindrów, elementy mocujące, uszczelki itp...
Edycja: Opisy te dotyczą tylko konstrukcji wałków rozrządu sprzedawanych przez GP Tuning, a nie innych wałków rozrządu dostarczanych przez innych dostawców. Wszystkie wałki rozrządu LSA są szlifowane zgodnie z naszymi specyfikacjami przez Cam Motion.
Prosimy kierować wszystkie zapytania na adres gpxtuning@gmail.com